Showing posts with label MARRIAGE. Show all posts
Showing posts with label MARRIAGE. Show all posts
Shaadi ke 2 saal baad
Shaadi ke 2 saal baad ek yuvati roti-roti apne maayke aaii
aur apni maa se boli – “mai us aadmi ke saath ab nahi rah sakti,
wah to har waqt nashe me rahta hai !”
Maa ne hairaani se kahaa – “yeh baat tu mujhe ab bataa rahi hai, shaadi ke 2 saal baad ?”
Yuvati – “ab tak mujhe bhi kahaan maaloom thaa ?
woh to kal wah bina piye ghar aa gaya, tab pataa chala …
aur apni maa se boli – “mai us aadmi ke saath ab nahi rah sakti,
wah to har waqt nashe me rahta hai !”
Maa ne hairaani se kahaa – “yeh baat tu mujhe ab bataa rahi hai, shaadi ke 2 saal baad ?”
Yuvati – “ab tak mujhe bhi kahaan maaloom thaa ?
woh to kal wah bina piye ghar aa gaya, tab pataa chala …
Santa ki Shadi..
Santa kee nai-nai shaadi hui thee phir bhi use ghar jaane ki koi jaldi nahi hoti. Woh der tak office mein hee baitha rahta.
One day Boss asked – “wife se jhagda chal rahaa hai kya ?”
Santa replied – “no no sir … aisee koi baat nahi !
baat ye hai ki meri wife bhi job karti hai
isliye hum dono mein jo bhi pahle ghar pahunchta hai,
typewriter
A husband and wife decided they needed to use "code" to indicate that they wanted to have sex without letting their children in on it.
They decided on the word "typewriter".
One day the husband told his five year old daughter, "Go tell your mommy that daddy needs to type a letter".
The child told her mother what her dad said and her mom responded, "Tell your daddy that he can't type a letter right now because there is a red ribbon in the typewriter."
The child went back to tell her father what mommy said.
A few days later the mom told the daughter, "Tell daddy that he can type that letter now."
The child told her father, who returned to her mother and announced, "Daddy said never mind with the typewriter, he already wrote the letter by hand
LOVE STORY OF DOCTOR
LOVE STORY OF DOCTOR
I was in 12th heart emoticon
She was in 12th
I love her - she love me heart emoticon
I got MBBS
She got BBA
She was in 12th
I love her - she love me heart emoticon
I got MBBS
She got BBA
I was doing MBBS
She got MBA
She got MBA
I was preparing 4 MD entrance
She got married
She got married
I m doing MD
She's d mother of 2 children unsure emoticon
She's d mother of 2 children unsure emoticon
I got PH.D
Her daughter is in 1st stndrd,
Her daughter is in 1st stndrd,
I became DOCTRATE
Her daughtr passd 10th,
Her daughtr passd 10th,
I have joined job.
Hr Daughtr joined College.
Hr Daughtr joined College.
The Greatest irony-
Today is my ENGAGEMENT
& Her daughtr is my WIFE
.
Agle Janam Sala Commerce hi Lunga
Today is my ENGAGEMENT
& Her daughtr is my WIFE
.
Agle Janam Sala Commerce hi Lunga
GENERATION GAP
What is "GENERATION GAP"?
1945 ........ Beta! Kal tumhari Shadi hai
1955 ........ Beta! Shadi ke liye Ladki ham dhundenge
1965 ........ Beta! Apne caste ki ladki se hi shaadi karna
1975 ........ Beta! Apne religion ki ladki se hi shaadi karna
1985 ........ Beta! Apne haisiyat ki ladki se hi shaadi karna
1995 ........ Beta! Apne desh ki ladki se hi shaadi karna
2005 ......... Beta! Apni umar ki ladki se hi shaadi karna
2015........ Beta..!! shaadi LADKI se hi karna..!!.......
1955 ........ Beta! Shadi ke liye Ladki ham dhundenge
1965 ........ Beta! Apne caste ki ladki se hi shaadi karna
1975 ........ Beta! Apne religion ki ladki se hi shaadi karna
1985 ........ Beta! Apne haisiyat ki ladki se hi shaadi karna
1995 ........ Beta! Apne desh ki ladki se hi shaadi karna
2005 ......... Beta! Apni umar ki ladki se hi shaadi karna
2015........ Beta..!! shaadi LADKI se hi karna..!!.......
Intaqam...
Girl : Dad! samney walon ka larka mujhy bohot tang karta hai..
Dad : Me usay police k hawalay karwata hun, taaki usay sakht saza milay..
Girl : No Dad! me to usay is se bhi sakht saza dena chahti hun,,
Subscribe to:
Posts (Atom)


















